City Life Church Den Helder is een Kerk waar enthousiaste mensen hun geloof delen. Waar Gods liefde; Zijn Woord; (makkelijk toepasbaar gemaakt voor jouw leven); gave eigentijdse muziek en blijdschap centraal staan. Daarnaast is de Kerk een plek waar nieuwe vriendschappen ontstaan. Daarom vinden we het ook belangrijk om doordeweeks bij elkaar te komen in de connectgroepen.

Onze visie

Uitreiken naar onze wereld en haar beïnvloeden door een grote, groeiende, inspirerende kerk bouwen waar generaties Jezus, Zijn Gemeente en de Bijbel leren kennen en liefhebben. Een aantrekkelijk en gepassioneerd thuis waar God graag werkt te midden van Zijn volk. Waar mensen door vernieuwd denken veranderd leven in Gods beloften en groeien in liefde, leiderschap en invloed, zowel in Gods Huis als op elk ander gebied in de wereld rondom ons.

 

Ons fundament

“U bent een bouwwerk van God. In overeenstemming met de taak die God mij uit genade heeft opgelegd,
heb ik als een kundig bouwmeester het fundament gelegd en anderen bouwen daarop voort.
Laat ieder erop letten hoe hij bouwt, want niemand kan een ander fundament leggen dan er al ligt; Jezus Christus zelf”.  (1 Kor. 3:9b-11)

We willen dat een bezoek aan onze Kerk een bijzondere ervaring zal zijn vanaf het moment dat jij bij ons binnenstapt! Iedereen is welkom in onze Kerk. Ons welkomsteam verwacht jou!

Onze lounge is geopend voor én na elke zondagochtenddienst. We kijken ernaar uit om samen iets te drinken en elkaar beter te leren kennen. Er is altijd gelegenheid om vragen te stellen!

Tot dan!